استاندار خراسان جنوبی گفت: استان را یکپارچه می‌بینیم و تلاش‌ها بر این است که نیازهای همه مناطق خراسان جنوبی به‌صورت جامع و کامل پیگیری شود.

، جواد قناعت در دیدار امام جمعه، فرماندار و جمعی از معتمدین شهرستان فردوس افزود: خوشبختانه ائمه جمعه، نمایندگان و دیگر بزرگان، نگاه کلان استانی داشته و با سعه صدر امور را پیش برده‌اند.

وی تاکید کرد: خدمت صادقانه و تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم در رأس برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد لذا استاندار و مدیران استان در راستای عملیاتی شدن برنامه دولت و گره‌گشایی از کارهای مردم، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: بنا به سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، موضوع رفع مشکلات مردم و ارتقای زیرساخت‌های مناطق به‌ویژه مناطق کمتربرخوردار به‌طور ویژه در برنامه‌های کاری دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

وی، صادق الوعد بودن را از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم برشمرد و افزود: شخص آیت الله رئیسی و دولت مردمی سیزدهم بر رسیدگی به دغدغه‌های مردم تا حصول نتیجه تاکید ویژه دارند.

قناعت با تاکید مجدد بر اینکه همه استان را در پیگیری مسایل و مشکلات یکپارچه می‌بیند گفت: برای بنده به عنوان نمایند عالی دولت در استان همه شهرها، بخش‌ها و شهرستان‌های خراسان جنوبی، یکی است و همه متعلق به همین استان هستند که باید ارتقا پیدا کنند.

وی تصریح کرد: هر مشکلی که از پیش پای مردم برداشته شود و هر نقطه‌ای از این استان که پیشرفت کند، مایه مباهات و افتخار ماست لذا همه باید دست به دست هم بدهیم تا تمامی مناطق استان به برخورداری لازم برسند و از همه زیرساخت‌ها بهره‌مند شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مطالبه مردم در زمینه ارتقای دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس، از پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه گفت و افزود: درخصوص ارتقای این دانشکده با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مذاکراتی صورت گرفته و بر ضرورت و اهمیت مساله تاکید شده است.

وی گفت: این موضوع از مواردی است که به‌زودی در جلسه شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح خواهد شد بنابراین قول ارتقای دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس را گرفته‌ایم و تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

قناعت از تجهیز بیمارستان‌های فردوس و طبس به دستگاه ام. آر. آی به عنوان یکی دیگر از مطالبات مردم در حوزه بهداشت و درمان نام برد و گفت: بنا به قولی که از معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرفته‌ایم، موضوع اختصاص ام.آر.آی به شهرستان‌های فردوس و طبس از اولویت‌های این وزارتخانه است.

وی بیان کرد: بنا به قول معاون وزیر، دستگاه‌های ام.آر.آی تا آخر سال نصب و راه‌اندازی خواهد شد و همزمان با شهرستان‌های فردوس و طبس، این موضوع برای نهبندان هم پیگیری شده است.

امام جمعه فردوس هم در این نشست ضمن تشکر از اقدامات استاندار در پیگیری مطالبات مردم و رفع مشکلات استان گفت: اینکه موضوعات را شفاف‌سازی کرده و پیگیری‌ها را به‌صورت روشن بیان می‌کنید، مایه دلگرمی جریان انقلاب و مردم هستید.

حجت‌الاسلام محمد شاکری از عملکرد فرماندار فردوس به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ابراز رضایت کرد و افزود: دولت انقلابی، دولتمردان و مدیران صادقی دارد که جز پیگیری مشکلات مردم، دغدغه‌ای ندارند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور