سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی و کمیته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد دهه فجر ظهر امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر شاهد جنگ ترکیبی در کشور بودیم جنگ عظیم رسانه‌ای که دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی راه اندازی کرد.

وی افزود: هدف دشمن ایجاد گسست بین مردم و نظام بود اما موفق نشد.

مسئول کمیته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد دهه فجر بیان کرد: موضوع فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و انتشار محتوای مطلوب متناسب با شرایط نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

رضایی عنوان کرد: در این شرایط تکلیف جدی برای دلسوزان نظام و فعالان فضای مجازی در جهاد تبیین جهاد امیدآفرینی برای انعکاس مشکلات مردم است.

وی با بیان این‌که موضوع فضای مجازی دارای اهمیت ویژه‌ای است، گفت: در این راستا کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر تشکیل شده است.

مسئول کمیته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد دهه فجر به برنامه‌های پیش‌بینی شده اشاره و اظهار کرد: تا پایان بهمن ماه اجرای پویش ایران من و در خراسان‌جنوبی با عنوان “خاوران ما” را خواهیم داشت که در این پویش هدف بیان دستاوردهای نظام به صورت فرد رسانه در بستر شبکه‌های اجتماعی است.

رضایی گفت: همایش مجاهدان سایبری در مرکز استان برگزار و از برگزیدگان فضای مجازی تقدیر خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۳۰ نشست مجازی با موضوع رسانه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در بستر پیامرسان‌های داخلی از جمله روبیکا انجام خواهد شد.

مسئول کمیته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد دهه فجر بیان کرد: تولید محتوای اختصاصی، تحریف تاریخ انقلاب برای رسوایی شبکه‌های ضد انقلاب انجام شده، دستاوردهای انقلاب اسلامی، کارگاه‌های موضوعی سواد رسانه، پویش برنامه های محوری از جمله پرچم ایران، انتشار محتوا ویژه دانش‌آموزان و عکس نوشت از وصیتنامه شهدا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

رضایی عنوان کرد: تولید پنج موشن گرافیک، دعوت از مردم برای حضور در جشن انقلاب، پویش هر خانه یک پرچم، تهیه کلیپ از خاطرات بزرگان انقلاب، ایستگاه مرتبط با فضای مجازی در سربیشه و مسابقه عکس موبایلی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مجموعا بیش از ۵۰ عنوان برنامه در کمیته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد دهه فجر جهت اجرا پیش‌بینی شده است.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور