نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: امور مادی فقط یک مصرف دارد و آن هم رفع مشکل جامعه و مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی پنجشنبه شب در دیدار «پرویز فتاح» رییس بنیاد مستضعفان که استاندار خراسان جنوبی نیز حضور داشت، افزود: اگر از امور مادی برای رفع مشکل مردم استفاده شود، همه حیات انسان برکت می‌شود اما اگر غیر از این باشد، جامعه آسیب می‌بیند.

وی اظهار داشت: منابع اقتصادی در جامعه اگر دست افرادی با این تفکر باشد که اموال برای خدمت به انسان ارزش دارد و گرنه بی‌ارزش است این جامعه مطلوب بوده اما اگر انسان‌هایی فقط به دنبال ذخیره مال باشند اندیشه آنان درست نیست چون اندیشه درست این است که مال را برای رفع مشکل مردم بخواهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: منابع اقتصادی اگر دست این تفکر باشد خوب است و این تفکر با تفکر لیبرال غربی متفاوت است چون آنها انسان را حیوان اقتصادی دانسته و همه انسان‌ها را هم فدای پول می‌کنند و برای دستیابی به ذخایر کشورها جنایت انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: باید از فرصت‌هایی که ایجاد می‌شود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود و مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی می‌فرماید بعد از انجام واجبات به دنبال رفع مشکل مردم باشید.

رییس بنیاد مستضعفان امروز (پنجشنبه) برای دیدار با مسوولان استان و بررسی سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان به خراسان جنوبی سفر کرد.