مشاور استاندار در کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی همواره بیانگر حضور پر شور مردم در کنار مسئولان است و امروزه هم می طلبد که با وفاق بیشتر این امر را تقویت کنیم.

حسین رجبی روز دوشنبه در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان افزود: اتحاد و وفاق ملی ۲ اصل مورد نیاز برای تداوم انقلاب اسلامی است و اگر مردم و مسئولان همواره در کنار هم باشند این روند به اوج خواهد رسید.
به گفته وی، رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به دنبال دفاع از وجب به وجب این خاک از جان مایه گذاشتند تا امروز با اقتدار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.
مشاور استاندار در کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی ادامه داد: از سال ۱۹۹۲ آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که در مورد جمهوری اسلامی ایران جنگ سخت جوابگو نیست و باید ماهیت جنگ را به گونه هایی دیگر تغییر داد.
وی اجماع بین المللی و اجماع درون کشور مهاجم را از مهمترین نگاه آمریکایی ها به جنگ بیان کرد و افزود: سربازان آمریکایی بدون شک با حضور در کشورهای افغانستان و عراق نتوانستند اجماع بین المللی را کسب کنند.
رجبی در ادامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت: نتیجه دفاع مقدس حفظ تمامیت ارضی بود و امروز حفاظت از آن وظیفه هر ایرانی، با حفظ اتحاد و وفاق ملی است.
مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت روز دوشنبه همزمان با سراسر کشور با مسئولیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی برگزار شد. 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله