این روزها بحث بر سر تغییر  بهاری مدیر کل روابط عمومی استانداری است. بحث وداع با مدیر کل روابط عمومی استان که با امدنش به روابط عمومی استانداری و ادارات کل و سازمان‌ها، ارزش و هویت اجرایی داد. ارزش و هویتی که برای اولین بار در استان با برنامه‌ریزی دقیق و برگزاری نشست اختصاصی در حوزه روابط عمومی، این سیستم را ارزشمند و قابل قبول کرد. به طوری که تغییراتی شگرف در این عرصه اتفاق افتاد و این مهم توانست در کل ادارات و سازمانهای استان به رشد و بالندگی برسد.

استاندار معزز خراسان جنوبی، این روزها، روزهای حادثه است. حامیان دولت و همه همه می‌دانند که تغییرات در ذات هر مدیریتی وجود دارد و در حوزه اختیار آنها قرار دارد و شما نیز از این امر مستثنی نیستید. این روزها، بارها با تغییرات در استانداری خراسان جنوبی بازار شایعات و حدس و گمان‌ها داغ شده است. شایعاتی که شاید انگیزه حامیان دولت و انرژی آنان را برای آرام کردن این روزهای پرحادثه کم می‌کند.

بارهاست که به شفاف‌سازی تاکید می‌شود. اما از عمل به آن خبری نیست. آقای استاندار، این روزها، حمایت دوجانبه و اتحاد است و گرنه با انتقادهای تند و محافظه‌کاری‌های پوپولیستی راه به جایی نخواهیم برد. مطئمنا مدیران استانُ برای شما ارزشمند هستند و با نگاه تدبیر و امید به عرصه تغییرات می‌نگرید. این روزها باید جلوی شایعات را گرفت تا جو کلی جامعه ارام باشد.

اقای استاندار، بحث بر تغییر بهاری و بهاری‌ها نیست. بحث بر سر تفکر است. بحث بر سر پشت پرده‌هایی است که به مانند برق و باد، شایعه می‌شود و به ان دامن می‌خورد تا جو حامیان دولت ملتهب گردد. بارها و بارها اعلام فرمودید که نگاهی مثبت و طرفدارانه به حامیان دولت دارید. می‌دانیم که نگاهتان به شفاف‌سازی که نیاز این روزهاست نیز مثبت است. پس دچار اشوب زمان نشوید و بر تدبیر و امید شفاف بمانید.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله