هنرمندان شعر استان خراسان جنوبی با ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشستی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛٢٣ مهرماه ٩٧ در این نشست هنرمندان حوزه شعر استان ضمن بیان دیدگاه ها و مشکلات خود در این حوزه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفتگو کردند و ناصر نبی زاده نیز با ارائه سخنانی به این اظهارات پاسخ داد.

 

ناصر نبی زاده در این دیدار بر ایجاد یک بستر صادقانه و دوستانه و عمیق همراه با آرامش، خلاقیت و پویایی بین شاعران استان تاکید کرد و بیان داشت: خوشحالم از اینکه فعالیت خود را در استانی در حوزه فرهنگ و هنر ادامه می دهم که با کثرت مفاخر و شخصیت های برجسته،تاثیرگذار در معادلات کشور و تمدن ساز و از سوی دیگر مردمی آرام شناخته شده است.

 

وی بر گفتگو و گفتمان بین اصحاب فرهنگ و هنر استان تاکید کرد و افزود:این گفتگوها می تواند بسیار مهم باشد چرا که محدودیت ها شناخته و انتظارات تبیین، و قدم برداشتن برای گام های رو به توسعه فراهم خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه باید بتوانیم ظرفیت های جدیدی را در حوزه شعر استان بگشاییم،گفت:انتظار من از هنرمندان این است که با تعامل و هم فکری با مجموعه این اداره کل به سمت توانمند سازی بیشتر حرکت کنند و بستری حرفه ای تر در حوزه شعر در استان ایجاد نمایند.

 

نبی زاده تصریح کرد:نگاه ما در فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همان بستری است که به استقلال، رونق و تسریع مسیر حوزه های مختلف فرهنگی و هنری اعتقاد دارد و تمام تلاش ما این است که این فضا را در همه جنبه های عمومی و دولتی استان تسریع کنیم.

 

این مقام مسئول برگزاری جشنواره ها را در استان حایز اهمیت دانست و یادآور شد: قطعا با هماهنگی ،اتحاد و هم گامی هنرمندان این استان می توانیم استعدادهای بالقوه موجود را به منصه ظهور و بروز رسانده و جایگاه این استان را در حوزه شعر ارتقاء بخشیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله