علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تنی چند از مدیران کل وزارت متبوع ١۶ و ١٧ مهر ماه سال جاری به استان خراسان جنوبی سفر می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ؛معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر دو روزه (١۶و ١٧ مهرماه جاری) خود به استان خراسان جنوبی با حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند و با دکتر مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی دیدار خواهد کرد.

دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر،روسای انجمن های استان،جلسه شورای اداری با حضور معاونین و روئسای ادارات تایعه و همکاران اداره کل و همچنین بازدید از مکان های باستانی،تاریخی و مذهبی استان از برنامه های دیگر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه در روز نخست خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مسئولین استان ١٧ مهرماه جاری یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان را افتتاح می کند که این نمایشگاه از ١٧ تا ٢٢ مهر ماه جاری برای بازدید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاههای استان دایر است

کاراندیش همچنین بعد از برنامه افتتاحیه به شهرستان سربیشه سفری خواهد کرد و بازدیدی از مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان، دیدار با نماینده و فرماندار شهرستان خواهد داشت.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله