امام جمعه شهر نهبندان به همراه جمعی از روحانیون با مجید بیکی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد .
مجید بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار نمود : آرزوی توفیق پیش رو شبهای پیش روی قدر را دارم و انشالله که بتوانیم از این فرصت برای خود سازی استفاده بکنیم که این خود به دنبال ان باعث خود سازی جامعه می گردد. وی ادامه داد : از امام جمعه محترم و همه روحانیون تقاضا دارم که به کمک همدیگر در حوزه های مختلف و ان قسمتی که نیاز به همفکری و کمک بیشتری نیاز دارد در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کنند تا قدمها و گامهای مثبتی در جهت توسعه شهرستان برداشته شود .
وی در ادامه اشاره کرد : فرهنگ زیر بنایی است برای توسعه و در هر جایی اگر بتواند در حوزه های فردی و مسائل شخصی رسوخ بکند اثار خودش را در جامعه به شکلی می تواند داشته باشد که کمتر مواجه مشکلات خواهیم بود .
نماینده عالی دولت در ادامه خاطر نشان کرد : اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه و … ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی دارند برای اینکه این موضوعات را تبیین کنند در یک چار چوب علمی و یک جارچوبی مناسب به مردم ارائه بدهیم .وی در ادامه از امام جمعه محترم شهرستان درخواست کردند که هم در حوزه های اجرایی و هم در حوزههای فرهنگی و اجتماعی که دغدغه اصلی می باشد به در جهت پیشرفت و برنامه های شهرستان کمک بکنند .

رماندار شهرستان نهبندان ضمن اشاره به فضاهای مجازی در کشور و اینکه همه مردم اطلاعات کافی و جامع در این خصوص دارند گفت : فضاهای مجازی هم فرصت و هم تهدید می باشد ما در شهرستان نهبندان اگر یک سری ظرفیتهایی برای فرصتها داریم ائم از نعمتهای خدادادی از جمله معدن ، کویر ، بازارچه و … و همه اینها فرصت می باشد در صورتی که یک سری تهدید هایی هم وجود دارد که این گونه موارد میتوانددر اجرای کار تاثیر مستقیم بگذارد و نتواند مارا به اهداف از پیش تعیین شده نگذارد .
مجید بیکی گفت : تقاضای من این است آن چیزی که ما نیاز داریم وحدت ، همدلی و در کنار همدیگر بودن است و اشاره کرد که هر موقع فشارهای خارجی بر ما بیشتر شده است اما اتحاد ما از درون بیشتر شده است .
فرماندار شهرستان در پایان افزود : نقطه اشتراک همه عمل کردن به قانون می باشد زیرا که قانون می تواند راه گشای همه مسائل و مشکلات در تمام امور باشد . وی ادامه داد نگه استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان نگاه ویژه ای است و از این‌ فرصت می بایست برای تکمیل زیرساخت ها استفاده گردد
در ابتدای این جلسه
امام جمعه شهر نهبندان و هر یک از روحانین به بیان مشکلات و دغدغه های موجود در شهرستان پرداخته و خواهان رسیدگی و حمایت بیشتر در این زمینه شدند .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله