؛ جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان نهبندان و نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی پیرامون مسائل و مشکلات بیمارستان شهید آتشدست و حوزه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.
بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اظهار نمود : اولین هدف و برنامه ریزی که باید در دستور کار قرار گرفته و به آن پرداخته شود استفاده از ظرفیت‌ها وافراد تاثیرگذار برای پیشبرد مسائل و مشکلات موجود در حوزه شبکه بهداشت و درمان شهرستان می باشد .
وی در ادامه اشاره کرد :دومین نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد ارتباط مستقیم و بدون واسطه مجموعه بین بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان بوده که مدیریت لازم و چاره اندیشی در جهت خدمات رسانی هرچه بیشتر و رضایتمندی مردم صورت پذیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه خاطر نشان کرد :با توجه به اینکه یک سری از مشکلات مجموعه را نمی توان به تنهایی حل نمود باید مجمع خیرین سلامت در شهرستان نهبندان راه اندازی گردد.
فرماندار شهرستان ضمن تاکید بر استفاده از نیروی انسانی ماهر و متخصص در مجموعه تصریح کرد:: باید شرایط ماندگاری هرچه بیشتر پزشکان و متخصصان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فراهم گردد.
وی در ادامه ضمن تأکید بر شبانه روزی کردن مرکز بهداشت درمانی شهر شوسف با توجه به این که از مصوبات سفر استاندار محترم خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان بوده است وی افزود: ضرورت پیگیری مصوبات و اجرای آنها به ویژه مصوباتی که در حوزه بهداشت و درمان است مورد انتظار جدی و تخصیص اعتبارات نیز در راستای افتتاح پروژه های نیمه تمام و ضروری مردم از سوی فرمانداری و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان صورت خواهد گرفت

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله