سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند از سیاست حمایتی دانشگاه صنعتی بیرجند در راستای تشویق دانشجویان ممتاز علمی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد.

 دکتر سید حجت هاشمی گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بر اساس تصمیم هیات رئیسه دانشگاه بمنظور تشویق و تکریم دانشجویان ممتاز در زمینه‌های آموزشی و علمی  _  پژوهشی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و به منظور بهبود شرایط اسکان و فراهم شدن محیطی آرام و دلپذیر برای مطالعه دانشجویان مهمانسرای دانشگاه با ظرفیت ۵۰ نفر به این دسته از دانشجویان اختصاص یافت.

وی افزود: اتاق های دانشجویان ممتاز مجهز به موکت، تخت، یخچال، اسپلیت، گاز، بوفه و کمد چوبی، سینک ظرفشویی، سرویس مستقل و سایر امکانات رفاهی است.

هاشمی اظهارکرد: اعضاء انجمن صنفی دانشجویان و نمایندگان برخی تشکل‌های دانشجویی پیشنهادهای عملیاتی خود را برای ارتقاء جایگاه دانشگاه صنعتی بیرجند در زمینه‌های مختلف صنفی، فرهنگی، مذهبی، آموزشی، پژوهشی و سایر حوزه‌ها به سرپرست دانشگاه ارائه دادند.

وی از موافقت خود با ایجاد خانه مهارت و هنر دانشجویان خبرداد و یادآورشد: جزئیات این موضوع در جلسات آینده  تدوین و بررسی خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله