رییس سازمان از حضور مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: مطابق هماهنگی های بعمل آمده، استان خراسان جنوبی میزبان مهندس محمد حجتی، وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از معاونین و مدیران این وزارتخانه خواهد بود.

غلامرضا قوسی افزود: وزیر محترم جهاد کشاورزی و هیئت همرا ایشان، ظهر روز جمعه (۱۸ آبان) وارد استان می شوند. بازدید از مزرعه پرورش گل رز هزاردستان، مجتمع کشت و صنعت دکتر مشار و افتتاح آبیاری زیر سطحی ۷۲ هکتاری اسماعیل آباد نهبندان از مهمترین برنامه های روز اول سفر ایشان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در روز دوم سفر ضمن بازدید از مزرعه خارشتر شرکت پیوند خاوران بعنوان نخستین مزرعه الگویی در سطح کشور، به شهرستان قاینات رفته و از کارخانه تروند زعفران این شهرستان نیز بازدید خواهد شد.

وی بیان کرد: در ادامه با افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار شرکت سهامی زراعی اسلام آباد قاین و همچنین بازدید از شرکت سهامی زراعی خضری، به شهرستان فردوس خواهند رفت و از پروژه پرورش بز سانن بازدید می کنند و سپس در شهرستان بشرویه از پروژه های آبخیزداری صندوق توسعه ملی این شهرستان بازدید بعمل خواهند آورد.

قوسی تشریح کرد: در ادامه بازدیدها در روز سوم و در شهرستان طبس، افتتاح همزمان پروژه تجهیز و نوسازی اراضی در سطح ۸۰۰ هکتار و همچنین بازدید از کارخانه سبزی خشک کنی و تولید عرقیات اکسیر طبس، آخرین برنامه های ایشان قبل از عزیمت به پایتخت می باشد.

غلامرضا قوسی در پایان یادآور شد: امیدواریم سفر مقام عالی وزارت به استان، با توکل به خدا منشا ثمرات خیر و برکت برای جامعه کشاورزی خراسان جنوبی گردد

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله