همزمان با افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «مشق عشق ولایت» سه اثر از آثار استاد مهدی اسماعیلی مود که به صورت پوستر با موضوع غدیر درآمده بود، امروز ٢۴ مرداد ماه ٩٨ در محضر نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.

اصر نبی زاده امروز (٢۴ مرداد ٩٨) در این مراسم با اشاره به افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «مشق عشق ولایت» در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این نمایشگاه ٢٠ اثر از اساتید انجمن خوشنویسی استان است که طی دو سه سال گذشته تولید شده در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: این آثار با محوریت حضرت علی(علیه السلام) تهیه شده است و همچنین همزمان سه اثر از آثار استاد اسماعیلی که به صورت پوستر درآمده بود، امروز در محضر نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: این آثار در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در استان تا عید غدیر در معرض دید عموم خواهد بود و بعد در فضای شهرستانی به نمایش عمومی در خواهد آمد.

نبی زاده با اشاره به مهمترین برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه ولایت و امامت، گفت: این برنامه ها شامل جشنواره، شب های شعر در شهرستان ها و مرکز استان، نمایشگاه‌ها و جلسات بصیرت افزایی خواهد بود که محوریت کارهای ما کانون های مساجد است.

وی با بیان اینکه حدود ۶١۶ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعال است که برنامه های دهه ولایت و امامت با محوریت این مراکز برگزار خواهد شد، افزود: محتوا سازی برای فضای مجازی از دیگر مواردی است که امسال به آن توجه شده و تلاش کردیم با ایجاد محتوا و شعرها، فیلم ها و متن های کوتاه بخشی از فضاهای مجازی را در جریان اعیاد پاسخگو باشیم و محتوا را ایجاد کنیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله