با عرض سلام و تقدیم احترام به همشهریهای عزیز.
بعضی از شما عزیزان پیشنهاد دادید بنده مختصری از رزومه کاری خودم را برایتان ارسال کنم. اطاعت امر شد و در ادامه بطور مختصر رزومه تحصیلی و کاری خود را برایتان نگاشته ام. امیدوارم خدای ناخواسته امر بر خودستایی نشود.
اینجانب محمد رمضانی فرزند مرحوم آقای غلامحسن رمضانی دبیر شیمی و نوه مرحوم حضرت آیت الله عرفانی رحمته الله علیه هستم. در سال ۶٢ در مقطع دکتری رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد شروع به تحصیل نمودم و سپس درسال ٧١ برای ادامه تحصیل با بورس تحصیلی وزارت بهداشت به کانادا عزیمت کردم. پس از اخذ مدرک دکتری تخصصی در سال ٧۵ به ایران مراجعت و به عنوان استادیار در دانشکده داروسازی مشغول فعالیت شدم. در ادامه در عرض ٩ سال ابتدا به رتبه دانشیاری و بعد استادی رسیدم. زمینه کاری اینجانب نانو فناوری و زیست فناوری است و تا کنون بالغ بر ٢۵٠ مقاله در مجلات معتبر بین المللی منتشر کرده ام. در سال ١٣٨٨ در جشنواره رازی موفق به اخذ رتبه نخست شدم و در حال حاضر هم عضو فرهنگستان علوم پزشکی کشور و دبیر بورد زیست فناوری وزارت بهداشت هستم. همچنین امسال به عنوان اولین استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارتقا یافتم.
زمینه تحقیقای اینجانب کار بر روی سیستمهای دارورسانی نوین است و امیدوارم در آینده نه چندان دور محصولات دارویی جدید حاصل تحقیقات اینجانب به بازار کشور و احتمالا بازار جهانی معرفی شود.
امیدوارم حدامکان موفق به معرفی اجمالی خودم شده باشم. به بیهودی بودن خودم افتخار میکنم و از اینکه در جمع شما عزیزان همشهری هستم بسیار خوشحالم. همیشه سعی کرده ام از هر فرصتی استفاده کرده و به بیهود بیایم و خاطرات دوران نوجوانی و جوانی را زنده کنم.

ارادتمند شما
محمد رمضانی

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله