جناب آقای دکتر مروج الشریعه

استاندار معزز خراسان جنوبی

سلام

اخیرا افرادی معدود که ماهیت آنان برای حامیان دولت شناخته شده است و تا همین چند وقت اخیر حتی حاضر نبودند در تایید دولت کلامی برزبان بیاورند در متنی خود را تحت عنوان اصلاح طلب  معتدل معرفی و  از آقای( و) اعلام حمایت  نموده اند  البته چه خوب بود این افراد شجاعت و صداقت داشته و نام این اصلاح طلبان معتدل را هم قید می کردند .

متاسفانه هدف این گروه دو سه نفره ایجاد فضای دوقطبی در آموزش و پرورش و ایجاد اختلاف بین حامیان دولت هست که الحمدلله با درایت حضرتعالی به  اهداف خود نرسیده و نخواهند رسید.

نگارنده متن تاکید بر مذهبی بودن آقای (و ) کرده که بی شک ایشان و تمام افرادی که خدمتگزار مردم در آموزش و پرورش هستند همینگونه هستند.  جناب استاندار واقعا چه قدر دین ما و مذهب ما مظلوم است که بعضی حاضرند به خاطر منافع شخصی و مطامع دنیوی از آن استفاده ابزاری کنند متاسفانه این افراد با بیان این گونه کلمات و جملات سعی در دو دستگی در آموزش و پرورش دارند . مگر سایر افرادی که در آموزش و پرورش هستد غیر مذهبی هستند؟

نگارنده متن تاکید داشته عملکرد ایشان در ایام معاونت پشتیبانی مورد تایید فرهنگیان هست . بسیار خوب ؛ جناب استاندار چه خوب است  دستگاههای نظارتی به صورت دقیق  این عملکرد رابررسی کنند و به جنابعالی و فرهنگیان گزارش دهند‌.  این اقدام خیلی از موضوعات را  مشخص وشفاف خواهد نمود.

 

همانگونه که مستحضر هستیددر ایام انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ ۱۳تمام نیروهای حامی دولت اعم از اصولگرایان و اعتدالگرایان و اصلاح طلبان تحت عنوان ستاد دکتر روحانی فعالیت می کردند بجز افرادی که اکنون برای رسیدن به این پست ها خود راحامی دولت میدانند و  در ایام انتخابات هیچ خبری از آنان نه در ستادهای دکتر روحانی  و نه در  حمایت از دولت تدبیر و امیدنبود.    و حالا این انقلابیون شنبه از جنابعالی تقاضای اقدام انقلابی دارند !!طلبکارانانه دنبال به کرسی نشاندن فرد مطلوب خود به مدیریت آموزش و پروش استان هستند در حالی که آنان هیچ اعتقادی به برنامه های دولت تدبیر و امید ندارند که این مسئله در عملکرد آنان به عینه نمایان است .

متاسفانه  این  افراد  معدود

سعی دارند  از عنوان اعتدالگرایی و اصلاح طلبی سو استفاده نموده و  با تقسیم افراد تحت عنوان اصلاح طلب تند رو و معتدل شروع به تخریب نیروهای دلسوز در آموزش و پرورش  نموده و در تخیلات خود به اهداف خود برسند.

خود به نیکی  می دانیدایجاد فضای دوقطبی که توسط این افرادصورت می گیرد و حامیان دولت اعتدال را به تندرو و معتدل تقسیم می کنند  بر خلاف فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی و ریاست محترم جمهور می باشد که   همیشه به فضای کار و خدمت بدون  منت برای مردم شریف ایران اسلامی تاکید دارند.

 

آقای استاندار

مظلومیت دولت و حامیان دولت تا کجاست که هر کس برای رسیدن به منافع و میز و مقام، خود را حامی دولت و اعتدالی و اصلاح طلب معرفی می کند.

جناب آقای  دکتر

ایجاد فضای دوقطبی توسط بعضی از این افراد که فقط دنبال منافع شخصی خود هستند مانند سمی مهلک برای آموزش و پرورش است.

بی شک فرهنگیان حامی دولت از جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت در استان انتظار دارند که پیگیری مجدانه‌ خود رااز طریق شخص وزیر آموزش و پرورش در راستای خواسته به حق حامیان دولت در خصوص آموزش و پرورش استان  انجام دهید.

بدون تردید

حامیان دولت و فرهنگیان حامی دولت در این مسیر همراه و پشتیبان جنابعالی خواهند بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله