نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به همین راحتی نیست و نیاز به کار کارشناسی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلابی حاصل شد که نه تنها کشورهای اروپایی بلکه شوروی و مابقی کشورهای گمنام همه در جنگ صدام به جنگ ما آمده بودند.
وی بیان کرد: هشت سال این جنگ را اداره کردیم و ایران دوباره بازسازی شد و در این مدت شاهد توسعه های علمی، دانشگاهی و حوزوی در انواع و اقسام بخش ها بودیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اکنون در همه بخش ها ایران حرف برای گفتن دارد و در برخی امور در ردیف ۱۰ یا هفت کشور جهان قرار گرفته است.
وی افزود: دشمن این همه عصبانی است و ناکارآمدی های داخلی متمم پارازیت های انحرافی آنهاست اما می دانند در فرصت های مناسب مردم دنیا خواهند فهمید.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: اگر در فرانسه امروز مردم جرات می کنند از لیبرال بپرسند چه دلیلی دارد که ۹۹ درصد ثروت در دست یک درصد جمعیت است پیداست قانع نمی شوند و تنها چیزی که می تواند آنها را قانع کند یک مطلب منطقی است.
وی اضافه کرد: مساله گزارش چهل ساله پیروزی انقلاب اسلامی از حوصله بیان و قلم خارج است البته چون در درون این واقعه هستیم نمی توانیم مثل بسیاری از مسائل آن را درک کنیم.
امام جمعه بیرجند گفت: ایران یک کشور کهنه بود لذا چه از ساده ترین مسایل پیش پا افتاده، چه آنچه در بافت های قدیم توسعه یافته و غیره همه کارهای ابتدایی هستند.
وی اظهار داشت: همه این اقدامات به معنای یک کار عمرانی پیش پا افتاده روزمره است که ایران را از نو ساخت اما مساله این نیست بلکه آن است که مستحضرید در سطح جهان از نظر همه اندیشمندان و آنهایی که توان اندیشه دارند مکتب های شرق و غرب به بن بست رسیده اند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هیچ وقت اندیشه یک انسان را نمی توانستند اغنا کنند چون حرفی برای گفتن نداشتند و درست در چنین مقطعی در دهه ۵۰ انقلابی رخ داد که حرف برای گفتن دارد.
عبادی اظهار کرد: این مساله جهانی و مربوط به نوع انسان است البته کارشناسان دشمن هم بیکار ننشسته اند و ایجاد جو پارازیت در سطح جهان را بر عهده دارند.
وی گفت: دشمن چه از طریق دیوانه ای مانند صدام تا ترامپ، ساخت داعشی ها، رسانه ها، فضاها و بالاخره مکر و حیله هایی داشتند و تلاش کردند جایگاه انقلاب اسلامی که حرف برای گفتن دارد، در افکار جامع تنزل پیدا کند.
امام جمعه بیرجند افزود: قبل از انقلاب دشمن بر جان، مال، ناموس، فرهنگ و عقیده ایرانی حاکم بود و با همه غلبه و سلطه ای که بر ایران و ایرانی داشتند در عین حال قانع نبودند.
وی اظهار داشت: این شروع اشغال ایران در آینده بود چراکه دولت دست عوامل صهیونیستی و آنچه سرنوشت آینده ایران بود، فلسطین دوم بود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: جز انقلاب در آن شرایط هیچ شخص و شخصیت یا هیچ طیف و طایفه ای جرات هیچگونه تصمیمی نداشت و ما هیچکاره بودیم، زهرچشمی که زده بودند ۶ کشور علیه اسرائیل به جنگ پرداختند که طی ۶ روز زمین گیر شدند و شکست خوردند.
وی ادامه داد: آن روز کشورهای عربی در گفته های خود ایران را مسخره می کردند چون با اسرائیل می جنگیدند اما ایران بنزین اسرائیل را به عنوان نوکر تهیه می کرد.
امام جمعه بیرجند گفت: سرنوشتی در جهان رقم می خورد که هیچ قدرتی جز انقلاب نمی توانست جلوی آن را بگیرد و جایگاه بسیج و نوع تفکر انقلابی به گونه ای بود که با همه اقداماتی که کردند بی نظیر است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله