به گزارش خبر و هنر  از بیرجند، طی مراسمی با حضور موسی جوینده رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی از کتاب «خیمه عشق» با نویسندگی حمید ‌آبیار مدیر کانون فرهنگی هنری موعود شهرستان فردوس رونمایی شد.

 

در این کتاب گزارشی از عملکرد موکب کانون فرهنگی هنری موعود فردوس که در مراسم اربعین سال قبل در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شده بود، ارائه شده است.

 

همچنین در این کتاب، چشم اندازی از برنامه ها و اقداماتی که قرار است امسال در مراسم اربعین حسینی در قالب موکب به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ارائه شود، آماده است.

 

 

موسی جوینده در این مراسم با تقدیر از مردم ولایتمدار خراسان جنوبی بویژه مردم شهرستان فردوس در زمینه جمع آوری و کمک به اعتاب مقدسه عراق، از عملکرد خادمین موکب مهدی موعود (عج) مسجد جامع فردوس تشکر کرد.

وی به فعالیت دو موکب از شهرستان فردوس در مراسم اربعین سال قبل اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی هرچه باشکوه تر این دو موکب در راستای اسکان و استحمام زائران شد.

همچنین در پایان این مراسم نمایشگاه عکس روایت عاشقی که حاوی تصاویر و فعالیت های موکب مهدی موعود (عج) در ایام اربعین بود، گشایش یافت. این نمایشگاه به مدت یک هفته در هنگام نماز مغرب و عشاء برای بازدید مردم و نمازگزاران دائر است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله