مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بهمراه سرپرست معاونت فرهنگی این اداره کل و مدیرعامل خانه مطبوعات استان طی دیدار و بازدید از تحریریه روزنامه خراسان جنوبی از زحمات دست اندرکاران این نشریه قدردانی نمود.

ناصر نبی زاده ٣ تیرماه سالجاری در بازدید از دفتر تحریریه روزنامه خراسان جنوبی که به مناسبت پانزدهمین ساگرد تاسیس این نشریه انجام شد گفت: روزنامه خراسان جنوبی طی این چندساله توانست جایگاه ویژه ای را در سطح مردم و مسئولین پیدا کند و با کیفیت در تولید خبر و گزارش یکی از رسانه های تاثیر گذار در استان است.

وی روزنامه خراسان جنوبی را از نشریات اخلاق مدار استان برشمرد و بیان داشت: این مهم در روزنامه خراسان به خوبی رعایت می شود و نحوه گزینش و نگارش اخبار و اطلاعات نشان از حضور افراد متخصص درآن است که این خصوصیات باعث شده تا روزنامه خراسان جنوبی، روزنامه ای اخلاق مدار و حرفه ای باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه کلنگ خانه مطبوعات در آینده نزدیک به زمین خواهد خورد خاطرنشان کرد:باید خانه مطبوعات خراسان جنوبی هویت پبدا کند موقعیت رسانه ای خود را پیگیر باشد و روی پای خود بایستد که انشاالله با همراهی،همدلی و هم زبانی اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

ناصر نبی زاده با اشاره به دغدغه استاندار خراسان جنوبی در زمینه اصحاب رسانه استان گفت: تلاش می شود در سال جاری اقدامات مهمی در بحث های آموزشی و زیرساختی مطبوعات استان صورت پذیرد.

سرپرست روزنامه خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این دفتر گزارشی از وضعیت تهیه و تولید خبر در این دفتر ارائه داد.

علی فرهادیان تصریح کرد:به رغم تمامی مشکلات موجود، وضعیت رسانه های استان به لحاظ کمی و کیفی وضعیت قابل قبولی است و ما همچون گذشته و بهتر از قبل آمادگی داریم در مباحث فرهنگی تعامل و همکاری لازم را با مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم.

در پایان به رسم یادبود و پانزدهمین ساگرد تاسیس این نشریه و همچمین در خصوص اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی و هنری این اداره کل هدیه ای به علی فرهادیان سرپرست نمایندگی این نشریه اعطا شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله