در استان خراسان جنوبی، عده‌ای اذهان مردم را در راستای اهداف خود مشوش می‌کنند. اینان، به نوعی خود را بر مردم ولی نعمت دیده‌اند و در راه اهداف خود، دم از حقوق حقه مردم می‌زنند. عده‌ای که تاب جابجایی چند مدیر جزء را در ادارت کل استان ندارند. مدیرانی که سال‌ها کار کرده‌اند و عملکرد خود را هم نشان داده‌اند؛ عملکردی ضعیف و حتی پایین‌تر از آن.

این افراد در این روزها اخباری منتشر می‌کنند مبنی بر این که «فلانی که رییس دفتر استاندار بوده است، جابجا شده است». دوستان عزیزم، این شخص به قول شما «رییس دفتر» در کجای ماجراست؟ به گمانم کل ماجرایش آن است که شما از آمد و شدهای دفتر استاندار بی‌خبرتر شده‌اید.

چرا این بازی به ظاهر عامه‌پسند را پایان نمی‌دهید؟ چرا شما و نمایندگان محترم مجلس، نمایندگانی که مثلا از جنس مردم هستند، فقط به گروهی خاص چسبیده‌‌اید و صرفا دم از منافع چند مدیر جزء می‌زنید که در عدم کفایت آنها حرف بسیار هست. این مردم شما را انتخاب نکرده‌اند تا برای جابجایی چند مدیر جزء ستادی، به وزیر کشور تذکر بدهید و در امور مدیریت بالادستی نسبت به تعویض و عزل و نصب آنها دخالت کنید. این مردم در این برهه از زمان، خدمت صادقانه می‌خواهند نه حرکات پوپولیستی وا مانده از دولت کریمه‌ی احمدی‌نژاد و تفکر تند پایداری‌ها. باور کنید اگر شما پیروز رقابت می‌شدید مطمئنا به ابدارچی ادارات هم رحم نداشتید، دیگران که بمانند.

این روزها، رسانه‌های شما با افتخار لیستی از افراد تندرو منتشر و اذعان می‌کنند که معتدل و اصلاح‌طلب هستند، در حالی که نه بویی از انصاف برده‌اند و نه از اعتدال‌گرایی. اخرین ریسمان شما همین لیست بود که برای اهداف خود و مظلوم‌نمایی منتشر کردید و با کمک آن به ترک تازی‌های رسانه‌ای خود و مشوش کردن افکار عمومی ادامه می‌دهید و متاسفانه نمایندگان ملت هم در این بازی شما را همراهی می‌کنند. نمایندگانی که حتی حاضر به حضور در جلسات مختلف استانی هم نیستند. باور کنید اگر شما پیروز میدان می‌شدید، به جناح اصلاح‌طلب و معتدل رحم نمی‌کردید و نیروهای غیر همسو  اصولگرا که منافع شما را تهدید می‌کردند از میان برمی‌داشتید. هنگامی که قدرت اجرایی دولت دست شما و یاران شما نیست این گونه عمل می‌کنید چه رسد به روزی که…

در کنار مردم باشید نه تفرقه‌افکن بین آنان. شکست در انتخابات را قبول کنید و خودتان را برای بعد اماده کنید؛ نه اینکه تریبون‌های مقدسی مانند نمایندگی را خرج ادم‌های دست چندم که تخصص و کفایت لازم را ندارند بکنید. بگذارید دولت و دولت‌مردان با چینش نیروهای خود در استان و با بهره‌گیری از تخصص این نیروها، کار مردم را پیش ببرند. تحمل کنید و صبور باشید و چونان کوه‌نورد در حال سقوط، به هر شبه ریسمانی چنگ نزنید که او خدایی با اوست و شما عده‌ای مدیر که بدون هیچ تخصصی بر بدنه‌ی دولت تحمیل شده‌اند و چنانچه خود بر کرسی صدارت بودید، انها را حذف می‌کردید.

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله