به مناسبت هفته خوشنویسی نمایشگاه آثار خوشنویسی “خاصیت عشق” با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثازگران در نگارخانه سرو بیرجند افتتاح شد.

 

عصر  ٢١ مهرماه جاری نمایشگاه آثار خوشنویسی”خاصیت عشق”به مناسبت هفته خوشنویسی در نگارخانه سرو بیرجند با حضور محمدرضا سوقندی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثازگران و تنی چند از مسؤولان استان افتتاح شد.

 

بنابراین گزارش؛در این نمایشگاه ٢٠ اثر خط نستعلیق و خطوط لاتین از مجموعه آثار محمد حاجی آبادی از هنرمندان فوق ممتاز انجمن خوشنویسان بیرجند در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

 

لازم به ذکر است؛این نمایشگاه تا ٢٧ مهرماه جاری عصرها از ساعت ١۶ تا ٢٠ در نگارخانه سرو بیرجند برای بازدید عموم دایر است.

 

لازم به ذکر است؛در ادامه برنامه های هفته خوشنویسی برگزاری گارگاه قطعه آرایی و آماده سازی قطعات خوشنویسی جهت نمایشگاه ها وجشنواره ها توسط استاد محمد نباتی از اساتید برجسته تذهیب و قطعه آرایی کشور واستاد دانشگاه هنر تهران در روز های پنجشنبه ٢۶ و جمعه ٢٧ مهرماه جاری با حضور علاقمندان به هنر خوشنویسی در محل انجمن خوشنویسان بیرجند و تقدیر از مدیران شعبه انجمن خوشنویسان استان و هنرمندان قبول شده در آزمونهای سراسری انجمن خوشنویسان در دوره های ممتاز وفوق ممتازسال ٩٧ ادامه خواهد یافت.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله