آقای شهردار! شهر زیباست. کجایید این روزها ؟

در کش و قوس اتفاقات میمون و نامیمون، این روزها گویی شهر در سکوت است. گویی صدای مردم درگوشه گوشه شهر شنیده نمی شود. گویی شورا و شهردار منتخبش منتظر معجزه ایی هستند. آقای شهردار! این روزها، خبر وهنر میخواهد حرفهای نگفته ی شهر را واگویه کند. مطمنا این روزها به پیست پیاده روی جاده سلامت رفته و قدمی زده اید و یا در پیست سرعتی که در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد کرده اید. شاید شما در بستن دور برگردانهای  پیامبر اعظم مقصر نباشید. شاید از نظر تخصصی، در شورای ترافیک به این نتیجه رسیده اید که باید خروجیهای مختلف بلوار پیامبر اعظم (ص) بسته باشد. ولی ای کاش به ترافیک سپیده سری بزنید و ببنید چقدر بد است دور زدن از دوربرگردانی که بوی مرگ میدهد که با سرعت بالای ناشی از بستن خروجیهای مختلف ایجاد شده است. در این بلوار، خروجی هایی میطلبد که بتواند هر چند غیراستاندارد، بار ترافیک را کم کند و سرعت را در این شاهراه پایین بیاورد .

اقای شهردار و و بزرگواران شورای شهر و شورای ترافیک، اگر قانونی را اجرا میکنیدهمه اش را عملی کنید. مثلا پروژه ی زیر گذر سپیده را شروع کنید. باور کنید این پروژه، درزمره ی بزرگترینها می گنجد. بماند که در این شهر پروژه های روی زمین مانده ونیمه تمام زیادی وجود دارد که باید تمام شوند.

این روزها، در مدیریت شهری کوشا باشید. این شهر، برای  ابادانی  و سر بلندی، به نفس بودن، نیاز دارد. آقای شهردار! جای جای این شهر، میدان  نبرد است، اما شما و تیم کاریتان،  سربازان ناپیدای شهر.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله