این روزها  گاهی در سراسر کشور، امامان محترم  و معزز جمعه، سخنانی بر زبان می‌رانند که انسان به رای بیست و چهار میلیونی مردم به رییس‌جمهور شک می‌کند. گویی ایشان، خلافی بس بزرگ مرتکب شده است که رییس‌جمهور قانونی این مملکت شده است.

در استان‌ها و شهرستان‌ها، به خصوص در استان ما و در شهرستان‌های تابعه، این موضوع کاملا در برخورد با دولت و دولت‌مردان مشهود است. گویی برای آینده‌ی نیامده نگرانند و گاهی از تریبون نماز دشمن‌شکن جمعه، خواسته‌های گروه‌های سیاسی شنیده می‌شود. تریبونی که متعلق به همه‌ی مردم و گروه‌های سیاسی می‌باشد .

چرا حرمت و قداست این نهاد مردمی را زیر سوال می‌برید؟ بگذارید واژه امام  (امام به معنای پیشوای بر حق و عادل) تقدس خودش را داشته باشد. مقامی که شما در کسوت آن هستید. شما باید صدا و طنین وحدت باشید. شما باید جاذبه داشته باشید. این تریبون مقدس از ان مردم است و شما سکاندار آن هستید.

آقای امام جمعه! باور کنید تمام مردم این سرزمین از چپ و راست، از اصولگرا و اصلاحات و … همگی، با هر جریان فکری، قلب و روحشان برای این سرزمین ، دین و دیانت می‌تپد. چرا فکر می‌‌کنید در دین و آیین و سیاست مردم حسن‌الختام هستید؟

اقای امام جمعه! شما که نمایندگان دولت در خراسان جنوبی را به سیاسی بازی متهم می‌‌کنید، به این سوال جواب دهید که آیا در دفتر ائمه‌ی محترم جمعه، کسی از جبهه‌ی مخالف فکری شما  وجود دارد؟ آیا در دفتر نماینده معزز ولی فقیه در استان، کسی از جریانات مخالف فکری‌شان وجود دارد؟ آیا شما و ایشان جلسه‌ای  با جریانات مخالف فکریشان گذاشته‌اید؟ و تعدادی سوال دیگر که بس زیاد است و این شبهه را بجورد می آورد که شما و همفکرانتان به دنبال چیز دیگر هستید .

آقای امام جمعه! من هم مسلمانم. من هم ایرانیم و عزت و سربلندی ایران و اسلام آرزوی من است. چرا همه چیز را برای خود و اطرافیان و همفکران خود می‌خواهید . امروز منادی وحدت باشید در این کشور نه ندای تفرقه .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله