فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هرچه در انتخابات ریاست جمهوری میزان حضور و آرای مردم بیشتر باشد، ضریب امنیتی کشور افزایش می‌یابد.

ردار محمدرضا مهدوی روز شنبه در جمع کارکنان ستاد سپاه استان خراسان جنوبی افزود: انتخابات تنها مربوط به ایران نیست و در تمامی کشورهای دنیا وجود دارد اما در جمهوری اسلامی ایران، انتخابات بر مبنای قانون اساسی کشور برگزار می‌شود و انتخاب فرد اصلح بر عهده مردم است.

وی با بیان اینکه بین عملکرد دولت‌ها فرق هست، گفت: یک دولت، ریاست‌جمهوری کشور را از اتاق فرمان و پشت درهای بسته پیگیری می‌کند که نتیجه آن افزایش مشکلات اقتصادی، تعطیلی کار و مراکز تولیدی کشور، کمرنگ شدن دیپلماسی ملی و امید بستن به غرب برای حل مشکلات داخلی کشور است و اما در مقابل یک دولت با حضور در میدان، با همان شرایط کشور را طی چند ماه در عرصه داخلی و خارجی به سمت پیشرفت سوق می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی ادامه داد: امروز همگان وظیفه داریم با حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو و با تحقیق و مطالعه رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که روند پیشرفت کشور را با مدیریت جهادی و خستگی ناپذیر همچون شهید جمهور آیت الله رئیسی ادامه دهد و با سوء مدیریت کشور را به خسران و عقب ماندگی نیندازد.

وی با اشاره به فعال شدن بیش از ۹ هزار کارگاه و واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در کشور و بازگشت آنها به چرخه تولید در دولت مردمی سیزدهم افزود: این اقدام مهم، پویایی و پیشرفت در تمامی عرصه های کشور، رسیدن به خودباوری و اشتغالزایی برای میلیون‌ها نفر را در پی داشت.

سردار مهدوی پرداختن به جهاد تبیین برای معرفی فرد اصلح در جامعه را ضروری دانست و گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها بر اساس مبانی انقلاب و پیروی از فرمان ولایت در بیان شاخصه‌های فرد اصلح استفاده کنیم و از تخریب افراد پرهیز کنیم.

وی اظهار کرد: انتخاب درست در انتخابات می‌تواند معضلات و مشکلات اجتماعی و اوضاع اقتصادی کشور را بهبود بخشید، عرصه‌های علمی و سلامت را ارتقا بخشید.

فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی بیان کرد: در انتخابات هشتم تیرماه با انتخاب صحیح فردی را انتخاب کنیم تا ضمن ادامه دادن روند رئیس جمهور شهید و راه شهیدان، کشور را به سر منزل مقصود برساند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور