در دومین شب از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان، مراسم تجلیل از دست اندرکاران علمی فصلنامه علمی – ترویجی مطالعات فرهنگی – اجتماعی خراسان و رونمایی از ویرایش دوم کتاب جستاری در احوال و آثار مفاخر خراسان جنوبی، دوشنبه ۴ آذر ماه ۹۸ برگزار شد.

ناصر نبی زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم، با اشاره به ۱۵ سال استمرار حیات فصلنامه علمی – ترویجی مطالعات فرهنگی – اجتماعی خراسان بیان کرد: کمتر نشریه ای را به این پرباری و با استمرار زمانی دیده ام و این موضوع نشانگر همت دست اندرکاران آن است. وی با بیان این که باید از بزرگوارانی که به حیات فصلنامه استمرار دادند تقدیر کرد، ادامه داد: بهترین مکان برای انجام این کار نیز نمایشگاه کتاب است. به گفته وی این جلسات، بستری است تا عمیق تر به تاثیر فصلنامه هایی از این قبیل نگاه کنیم و شاهد اثرگذاری آن در فضاهای علمی و پژوهشی باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به این که پس از گذشت چندین سال نیاز بود پژوهشی دیگر در کتاب ” جستاری در احوال و آثار مفاخر خراسان جنوبی” انجام گیرد، خاطرنشان کرد: دکتر علیزاده این موضوع را با سرعت و دقت بالایی که دارند پیگیری کرده و به سرانجام رساندند. در رونمایی امشب، بیش از ۱۰۰ صفحه به ویرایش قبلی افزوده شده و قطعا کمک کننده به شناخت و معرفی بیشتر مفاخر استان می باشد.