#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

جامــعه مهندسی استان، از پــــزشڪان، پــــرستاران و ڪارڪــنان ڪــادر درمــانی خراسان جــنوبی به دلیل تلاش مضاعف جهت پیشگــیری و ڪنــترل و مقابله با ڪـــرونا ویــروس جدید، قدردانی کردند.

مهندســین عضو سازمان نــــظام مهندسی ساختمان، با ارسال پیامی از پـــزشڪـــان، پـــرستاران وڪــارڪـنان ڪــادر درمانی که این روزها در خط مقدم حفظ و حراست از ســلامتی مردم در پیــشگیری و ڪنترل بیماری ڪـــرونا به طور شبانه روز تلاش و از جان و زندگی خود می گذرند و برای درمان بیماران با وجود همه شرایط سخت و تهدیدها ڪـوشش می ڪنند، تقـــدیر و تشڪـر بعمل آوردند.

متن پــیام به شـــرح زیر است:

به نام ایــــزد منـــان

پـــرستاران، پـــزشڪان و ڪــارڪــنان محترم درمانی خراسان جنوبی
اجازه می‌ خواهیم به‌ عنوان جامعه مهندسی استان، چند سطری به ‌منظور سپاس از حضور خستگی ‌ناپذیرتان در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردمی بنویسم که به‌ وقت نجات جانشان، نه از دینشان می‌ پرسید و نه حتی از ملیتشان.

در این روزهایی که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی نمی‌ تواند حتی برای عزیزترین عزیزان باز شود، در این روزهایی که همچون مسیح (ع) بی‌پروا دست شفا به‌ سوی بیماران دراز می ‌کنید و پذیرایشان هستید به قیمت جان!
شما با تمام وجودتان گذشتید برای سلامتی مردمان این سرزمین.

جامعه مهندسی استان، صبر و استقامتتان، پایداری و مقاومتتان، گذشت و فداکاری ‌تان در این روزهای سخت را هرگز فراموش نخواهد کرد ، امروز، روز سخت امتحان است و شما به فضل الهی و دعای همه ما، از این امتحان الهی نیز سربلند و سلامت بیرون خواهید آمد.

سلامتی شما آرزوی قلبی ماست

جامعــه مهنـدسی ســاختـمان خـراسـان جــنوبـی