فرماندار درمیان گفت: ۱۲۲‌ طرح عمرانی با هزینه ۵۵۴ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال در این شهرستان آماده افتتاح در دهه فجر امسال است.

محمد بشیری زاده روز دوشنبه در نشست هماهنگی برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در شهرستان درمیان افزود: با افتتاح این طرح ها، هفت هزار و ۶۶۸ خانوار در چهار شهر و ۷۷ روستا از مزایای آن برخوردار خواهند شد.
وی بیان کرد: این نمایشگاه در ایام الله دهه فجر در مدرسه ۲۲ بهمن شهر اسدیه برپا خواهد شد و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در آن عملکرد چهل ساله خود را در زمینه های مختلف در معرض دید عموم قرار می دهند.
بشیری زاده بیان کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان علاوه بر تعامل و همکاری لازم برای برپایی مطلوب این نمایشگاه باید امکانات و تجهیزات خود را نیز بسیج کنند.
وی اظهار داشت: نظام به رغم دشمنی های استکبار در ۴۰ سال گذشته خدمات و فعالیت های خوبی برای رفاه مردم در شهر و روستاها داشته که باید همگان در جریان خدمات و تلاش ها قرار گیرند.
فرماندار درمیان گفت: ستاد دهه فجر در مرکز شهرستان و روستاها در قالب کمیته های مختلف فعالیت های خود را آغاز کرده است و برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار خواهد شد.
بشیری زاده به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: حضور حماسی و پرشور ملت ایران اسلامی به ویژه مردم مرزدار و انقلابی درمیان در این راهپیمایی باعث تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی، رهبری، خون پاک شهیدان، بالندگی نظام و خنثی شدن تمامی توطئه های دشمنان خواهد شد.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و ۷۹۷ کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول ۷۰ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله