#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 

?مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: مرکز نیکوکاری رسانه یاران، گامی موفق در راستای تحقق رسالت اجتماعی رسانه هاست.
؛ مقامی با بیان این مطلب در جلسه دیدار مدیر عامل و اعضای مرکز نیکوکاری رسانه یاران استان خاطرنشان کرد: مدت ها بود جای خالی چنین مجموعه ای احساس می شد که خوشبختانه این مرکز شکل گرفت و نتایج آن را می بینیم.
?وی ادامه داد: گاه در گذشته به درج گزارشات آسیب های اجتماعی در رسانه ها بسنده می شد ولی الان در راستای همین رسالت تعریف شده، مسایل تا باز شدن گره دنبال می شود.
?مشاور استاندار با اشاره به ظرفیت های رسانه ای خوب و مؤثر شهرستان های استان، تصریح نمود: اگر برای مرکز نیکوکاری رسانه یاران مقدور است، شعب خود را در شهرستان های طبس، نهبندان، قاین و فردوس فعال کند تا از این پتانسیل در رفع مشکلات مناطق هم استفاده شود.
?مقامی اظهار داشت: راه اندازی این شعب می تواند به شکل گیری یک سازمان اجتماعی رسانه ای بینجامد که رسالت خبرنگاران را پیرامون مسایل اجتماعی دنبال می کند.
?به گفته وی؛ ارائه گزارش های مستمر دوره ای از اقدامات مرکز به اطلاع رسانی درخصوص جایگاه، اهداف و برنامه های این حوزه کمک می کند.
?وی تأکید کرد: ارائه موارد به صورت مصداقی و البته با دقت در ملاحظات ، نتیجه مؤثرتری خواهد داشت.