استاندار خراسان جنوبی گفت: حرف و عمل دولت صادق الوعد سیزدهم یکی است.
دکتر جواد قناعت با بیان این مطلب در مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور در استادیوم آزادی بیرجند، خاطرنشان کرد: این دولت چنانچه وعده ای به مردم داده، با اعتماد به توانمندی های ملت به آن عمل می کند.
?وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در یک سال گذشته کارهای ارزشمند فراوانی در کشور انجام داده است.
?به گفته وی؛ در این راستا در سفر اول رئیس جمهور به استان، مصوبات خیلی خوبی داشتیم که زمینه اجرای پروژه ها و طرح های فراوانی در خراسان جنوبی شد .
?استاندار از احداث باند دوم راه های استان، اجرای ۷۲ کیلومتر راه روستایی، انجام بیش از ۷۹۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی در راه های استان با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار، واگذاری ۳۱ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی که ۲۱ هزار واحد آن در حال ساخت است و ۱۱ هزار واحد آن ویلایی می باشد را به عنوان بخشی از اقدامات دولت در خراسان جنوبی عنوان کرد.
?قناعت با اشاره به این که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه خواهم کرد ، افزود: استدعا دارم تحقق انتظار دیرینه مردم استان را از زبان شما بشنویم.
?وی خطاب به رئیس جمهور گفت: هرچند شما فرزند برومند خراسان جنوبی هستید اما به رسم ادب حضور پر برکت شما را به استان فرهنگ و هنر، پدران علوم و شهدای پر آوازه خراسان جنوبی خیر مقدم عرض می کنم .

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور