۶۵ نفر از مدیران، مسئولان و خبرنگاران خراسان جنوبی روز چهارشنبه با حضور سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل شدند.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این آیین گفت: خبرنگار یعنی مطالبه‌گری و حق‌طلبی لذا خبرنگاران باید عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند و حق را بگویند.

حجت‌الاسلام جواد طاهری افزود: رسانه در عصر کنونی نقش بسیار مهمی بر عهده دارد و بدون شک امروز بدون رسانه نمی‌توان زندگی کرد.

وی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا که سال ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان روی داد اظهار داشت: خبرنگاران رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند و نقش رسانه در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: مقام معظم رهبری در ارتباط با جایگاه رسانه می‌فرمایند، اگر زحمات خبرنگاران نباشد این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌ماند، خبرنگار لحاظ نابود شدنی و زوار یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کند.

وی ادامه داد: در جای دیگر مقام معظم رهبری فرمودند، وظیفه خبرنگار افزایش آگاهی جامعه است و رسالتی که بر دوش دارند از روی عدالت محوری و حق طلبی است.

حجت‌الاسلام طاهری به فرمود پیامبر(ص) که حق را بگویید و هیچوقت از حق چشم‌پوشی نکنید هر چند مورد ملامت ملامتگران قرار بگیرید، گفت: برخی مواقع خبرنگارانی که نگاه اخلاقی و انقلابی دارند شاید مورد هجمه معاندین قرار بگیرند.

وی یادآور شد: خبرنگاران بایستی الگوی سرآمد همگان باشند و رسالت انقلابی و اسلامی خود از جمله دشمن شناسی، امیدبخشی به جامعه، ایجاد الفت و  دوستی بین مردم و مسئولان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اینکه خبرنگاران بین مردم انشقاق و اختلاف ایجاد کرده یا فضای جامعه را ملتهب کنند هنر نیست.

وی ادامه داد: رسالتی که خبرنگار بر دوش دارد از جمله آزادمنشی و حق‌گویی بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام طاهری یکی از رسالت‌های خبرنگاران را استکبار ستیزی دانست و افزود: برخی خبرنگاران خارجی جریانات باطل را حق جلوه می‌دهند در حالیکه خبرنگار باید حقایق را منتشر کند.

در این آیین از خبرنگاران ایرنا خراسان جنوبی نیز برای همکاری مسئولانه با برنامه‌های بسیج و سپاه استان و انعکاس رسانه‌ای کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی تجلیل و قدردانی شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله