فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از توقیف ۲۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و هنجار شکن به خواست مردم، در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی مطالبات مردمی در خصوص برقراری نظم و ایجاد آرامش در ساعات پایانی شب و برخورد با وسایل نقلیه دارای صدای ناهنجار، مأموران انتظامی شهرستان بیرجند با همکاری ماموران پلیس راهور، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح این شهرستان اجرایی کردند.

او افزود: در اجرای این طرح با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که در ساعات پایانی شب با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار، داشتن چراغ‌های غیر مجاز و رانندگی با سرعت بالا در برخی نقاط شهر بیرجند، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شدند برخورد شد.

سرهنگ کارگر بیان کرد: ماموران انتظامی با همکاری پلیس راهور در اجرای این طرح، ۲۴ دستگاه خودرو و همچنین ۵ دستگاه  موتور  هنجار شکن و متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه برخورد با هنجارشکنان همواره در دستور کار پلیس بوده و با خاطیان برابر مقرارت برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده رانندگی هنجارشکنانه بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور