۱۹ دستگاه اجرایی برتر در استان خراسان جنوبی همزمان با برگزاری جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ که روز یکشنبه با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ۱۴ دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد و پنج دستگاه برتر در اقدامات مربوط به هفته دولت معرفی و مدیران آنها تجلیل شدند.

براساس نتایج حاصل از ارزیابی‌های صورت گرفته، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه‌های برتر در کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

اداره کل امور مالیاتی به جهت کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه تولیدی و خدماتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای برای بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، شرکت توزیع نیروی برق به جهت کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت‌ها و تعزیرات حکومتی برای کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه عمومی و قضایی انتخاب شدند.

ادارات کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیمه سلامت خراسان جنوبی نیز با توجه به کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، عنوان دستگاه برتر را از آن خود کردند.

سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به عنوان دستگاه برتر در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عفاف و حجاب، دانشگاه بیرجند به عنوان دستگاه برتر در تحقق شعار سال “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین”، شرکت گاز به عنوان دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه برتر در بهبود محیط کسب و کار و ایجاد اشتغال، شرکت آب و فاضلاب به عنوان دستگاه برتر در اجرای توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری و بسیج سازندگی نیز به عنوان دستگاه برتر در تحقق شعار دولت مردمی و محرومیت‌زدایی تقدیر شدند.

همچنین اداره کل اطلاعات، فرماندهی انتظامی، اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل راه و ‌شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به عنوان دستگاه‌های منتخب هفته دولت معرفی شدند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور