مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی گفت: در شرایط فعلی ما با مسائل و مشکلات اقتصادی رو به رو هستیم و یکی از وظایف رسانه‌ها ترویج الگوهای فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی و معرفی افرادی است که با تلاش و کوشش و حدأقل امکانات برای خانواده خود درآمدزایی داشته‌اند.

سجاد رضایی، امروز پنج شنبه ۱۶ بهمن در مراسم تجلیل از خبرنگاران زن فعال بسیج خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی کار اصلی رسانه و خبر بر دوش بانوان است که در این زمینه فعالیت‌های بسیار ارزنده‌ای انجام داده‌اند.
مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه متأسفانه در خراسان‌جنوبی برخی از مسئولان نگاه بازی به حوزه خبر و رسانه ندارند، بیان‌ کرد: امروزه فعالیت خبری و رسانه‌ای را نمی‌توان به برگزاری یک نشست خبری و انعکاس آن در رسانه محدود کرد.

رضایی با بیان اینکه خبرنگاران در خراسان‌جنوبی گاه از حمایت‌های صنفی نیز برخوردار نیستند، افزود: به نظر می‌رسد رفع مشکلات خبرنگاران در سطح بالا و با وضع قوانین ممکن باشد که این موضوع را به نمایندگان مجلس استان انتقال داده‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه بر اساس رصدهای صورت گرفته در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان اخبار تولیدی و پیگیری مطالبات مردم از سوی رسانه‌های استان بسیار افزایش یافته است که نشان از تلاش روزافزون خبرنگاران دارد.

مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی یادآور شد: یکی از عرصه‌های مقابله با دشمن کار رسانه‌ای است چراکه دشمن از هر اتفاق قصد سوء استفاده برای رسیدن به اهداف خود را دارد.