#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

امام حسین (علیه السلام) به تمام آزادی خواهان جهان درس مقاومت داده است/ پشت کردن به دشمن آثار روانی خطرناکی دارد و از گناهان کبیره است

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی فرماندهان گسترده شدن فرهنگ مقاومت بین آزادیخواهان جهانحوزه‌های مقاومت بسیج استان گفت: پایگاه‌های مقاومت امروز بستر ساز اقتدار و پایداری در کشور‌های مختلف شده اند.

آیت الله عبادی افزود: امروز اگر فرهنگ مقاومت که از اندیشه امام خمینی (ره) به یادگار ماند و رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سلمیانی آن را به عنوان یک اصل مهم نهادینه کردند نمی‌بود معلوم نبود چه بر سر ملت‌های مسلمان می‌آمد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حوزه‌های مقاومت محلات اشاره کرد و گفت: به برکت همین پایگاه‌های مقاومت بسیج در کشور شاهد فعالیت‌های مختلف از تربیتی، آموزش، فرهنگی و سیاسی گرفته تا اقتصادی هستیم که باید متولیان تلاش کنند این فعالیت‌ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا استان هم در این مراسم هدف از برگزاری اینگونه دوره‌های آموزشی را در راستای طرح اعتلای ۱۰ ساله بسیج دانست و گفت: در قالب این طرح باید ۸ میلیون نفر از جوانان انقلابی و مومن برای ارائه خدمت به مردم در پایگاه‌های مقاومت بسیج تربیت شوند.