#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مجید بیکی فرماندار و رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا ویروس شهرستان نهبندان: تشدید کنترل تردد و ممنوعیت ورود مردم به مناطق ییلاقی، بوستان ها و مراکز تفریحی و سیاحتی در روز های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه?

فرماندار شهرستان نهبندان ضمن تبریک ولادت امام سجاد(ع) و اعیاد ماه شعبان گفت: همکاری خوبی از سوی همه ی اقشار صورت گرفته و شاهد کاهش تردد در مسیرها بوده ایم که نشان دهنده ی همراهی بسیار خوب و مطالبه ی مردمی و زمینه سازی اجتماعی برای اجرای طرح می‌باشد و شاهد برخوردهای بسیار مثبتی در فضای عمومی و در فضای مجازی شکل گرفته است.
? وی افزود: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در محدودیت ترددهای مدنظر ۳ نقطه کنترل تردد مستقر می باشند که در محور نهبندان_زاهدان در محل مسجد حضرت ابولفضل(ع)، در محور نهبندان_زابل در روستای بندان و محور نهبندان_شهداد در روستای چاهداشی مستقر می باشد که از قبل پایش و غربالگری مسافرین را انجام می دادند و با اجرای این طرح بررسی ورود مسافرین به استان نیز مورد پایش قرار گرفت.

?️ رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا ویروس نهبندان گفت: تاکنون ۶۷۳ خودرو از مسیرهای شهرستان به سمت محل سکونت هدایت شده و همچنین ۱۳۷ خودرو از ورودشان به شهر و ۴۱ خودرو از خروجشان ممانعت شده است.

? بیکی فرماندار نهبندان تصریح کرد: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین کنترل تردد تشدید خواهد شد و از تجمع مردم در مناطق ییلاقی، بوستان ها و مراکز تفریحی و سیاحتی جلوگیری خواهد شد.

? وی ادامه داد: در روز طبیعت ممنوعیت حضور در بوستان ها، تفرجگاه ها و اماکن عمومی و قابل تجمع اطلاع رسانی شود و شهرداری ها، بخشداری ها و ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، امور عشایری، میراث فرهنگی و سایر ادارات متولی در راستای اجرای این طرح و پیشگیری از ورود شهروندان به این مکان ها با استفاده از یک برنامه عملیاتی اقداماتی را انجام دهند و نقاط روستایی و تفرجگاه های شهرستان را شناسایی و در صورت امکان مسدود سازند.

? وی در پایان گفت: احترام به مردم و رعایت شأن انسانیت یکی ار نکات بسیار مهم در برخورد با مردم می باشد که در این طرح مورد تاکید می باش