بسم ا… الرحمن الرحیم

ن و القلم و مایسطرون

هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران محترم ، « روز خبرنگار » نامگذاری شده است کهآگاهی بخشی، شفاف سازی اذهان عمومی و امانت داری، همچنین حفظ میراث فرهنگی کهن این مرز و بوم یکی از رسالت های خطیر و پر اهمیت آنان می باشد.

این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب رسانه و مطبوعات قدردانی شود ،
لذا بر خود لازم می دانم به عنوان یکی از خادمین عرصه فرهنگی استان مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی رسانه ها که در انعکاس اخبار و دست آوردهای این اداره کل، سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم. بی شک احترام به جایگاه خبرنگار و تعامل دوسویه میان خبرنگاران و خدمتگزاران مردم می تواند چرخ توسعه و رونق ملی را شتابان به چرخش درآورد و کوشش در این جهت مجاهدتی پسندیده و ستودنی است.

بار دیگرزحمات بی دریغ و طاقت فرسای خبرنگاران پرتلاش خراسان جنوبی سرفراز را در پیگیری معضلات این استان ارج نهاده و برای آنها آرزوی روزهایی همراه با سلامت دارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.»

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله