?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان مطلب فوق گفت:نهمین جشنواره ملی فرهنگی و ورزشی رضوی ۲۹ تیرماه سال جاری در خراسان جنوبی برگزار می شود.

دکتر  علی اسماعیلی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی نهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی رضوی استان، اظهار کرد: برگزاری جشنواره ملی، مذهبی رضوی پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی است که باید نهایت استفاده را از آن داشته باشیم.

?وی با بیان اینکه باید از فرصت به وجود آمده بهره برداری کاملی در خصوص عرصه های مذهبی و معنوی داشته باشیم، افزود: تبیین اتفاقات تاریخی که از این حرکت در کشور ایران رخ می دهد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: مطبوعات و صدا سیمای استان با برنامه ریزی مناسب شرایطی را فراهم کنند تا همه مردم از این ظرفیت بیشترین بهره ممکن را ببرند.

 

⭕️ جشنواره فرهنگی و ورزشی رضوی باید مردم محور و با پوشش کامل رسانه ای برگزار شود

?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: امروز نسل جوان تشنه این است که حقایق دین و مذهب شیعه را درک کنند لذا باید از این فرصت ارزشمند استفاده کنیم.

?وی با بیان اینکه باید جهت تبیین اتفاقات تاریخی در زمان امام رضا (ع) از یک مبلغ تاریخی برای سخنرانی دعوت شود، عنوان کرد: مستند سازی در خصوص این جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار است.

?اسماعیلی بیان کرد: مردم استان باید از سفر این کاروان به صورت مستند اطلاع داشته باشند.

وی بیان داشت: این جشنواره مذهبی ۲۹ تا ۳۱ تیرماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد.

?دکتر اسماعیلی در پایان تاکید کرد: نگاه به این جشنواره فرهنگی ورزشی؛ نباید تنها یک نگاه ورزشی باشد، بلکه باید از کارکرد معنوی و مذهبی آن بیشترین بهره گیری را انجام دهیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله