سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی از سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به استان خبر داد و گفت: دکتر ‌«ناصر ابوشریف» ۱۹ و ۲۰ مهمان مردم دو شهرستان بیرجند و درمیان خواهد بود.
حجت الاسلام علی محقی صبح امروز شنبه (۱۰ دی) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی همزمان با ۱۹ و ۲۰ دی ماه، به این استان سفر می کند.
وی با اشاره به برنامه‌های سفر دکتر ‌«ناصر ابوشریف» در خراسان جنوبی در دهه مقاومت اظهار کرد: در این سفر دکتر ابوشریف ضمن دیدار با مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار،‌ فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)، در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی «شهیدالقدس» که با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان،‌ ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج برگزار می‌شود، به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی تاکید کرد: تلاش می‌شود در سفر دکتر ابوشریف به استان،‌ نقش سردار دلها در سه دهه مقاومت کشورهای جهان اسلام و محورهای مقاومت و تقویت گروه‌ های جهادی فلسطین به خوبی تبیین شود.
حجت‌الاسلام محقی شرکت در جمع نخبگان شهرستان درمیان و همچنین حضور در جمع اساتید و نمایندگان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند را از دیگر برنامه‌ های نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اعلام کرد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور