استاندار خراسان جنوبی که برای افتتاح چندین پروژه عمرانی همزمان با دومین روز هفته دولت به شهرستان سرایان سفر کرده بود از منطقه گردشگری کاهکوه بازدید کرد .
یکی از اعضای شورای شهر سرایان که آوازه اقدامات استاندار در بند دره بیرجند را شنیده بود در حاشیه افتتاح احداث مخزن آب و ایستگاه پمپاژ شهر سرایان فرصت را مغتنم شمرد و با قدردانی از اجرایی شدن مصوبات اولین سفر استاندار در خصوص این منطقه گردشگری از معتمدیان که نگاه ویژه ای به مباحث میراث فرهنگی و گردشگری دارد خواست تا از نزدیک بازدیدی از این مجموعه داشته باشد .
استاندار با حضور در منطقه کاهکوه دستور داد تا حوزه عمرانی استانداری ضمن مطالعه طرح در کارگروه زیربنایی استان بررسی و تصمیم مقتضی اتخاذ گردد .
دهیار روستای نوبهار نیز که روستایش از دومین پروژه افتتاحی آب و فاضلاب بهره مند شده بود به نمایندگی از مردم روستا از نگاه استاندار به روستاها تشکر کرد و از استاندار خواست برای اتمام پروژه سنگ فرش روستا و تجهیز پارک روستا دستوراتی صادر نمایند تا این دو پروژه در نوبهار به اتمام برسد ، معتمدیان با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به روستا ها دارد و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم فروگذار نخواهد کرد با قدردانی از مردم که در همه شرایط پای نظام و انقلاب بوده اند قدردانی کرد و پس از بررسی درخواست های روستای نوبهار دستورات لازم را به معاونت عمرانی ابلاغ نمود .
گویا مردم معتمدیان را مسیر میان بر حل مشکلات و درخواست های خود می دانند و از کوچکترین فرصت برای دردل با استاندار جهادی استفاده کرده و طرح موضوع می نمایند ، به گونه ای که در آئین آغاز عملیات اجرایی نهضت گلخانه ای کشاورزان و دامداران نیز از خواسته های خود با معتمدیان سخن گفتند .
در اخبار روز گذشته نیز از قدردانی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم حوزه انتخابیه خود از خدمات استاندار خدوم ، پرتلاش و جهادی خراسان جنوبی قدردانی کرده بود منتشر شده بود که جا دارد از نگاه ویژه ایشان قدردانی شود.
آری اکنون آوازه خدمات معتمدیان از مرزهای خراسان جنوبی گذشته و خدمات ماندگارش به یادگار خواهد ماند .