فرمانده سابق سپاه استان‌های قم و خراسان رضوی گفت: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ضامن امنیت ملی کشور است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

سردار غلامرضا احمدی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در فردوس با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد افزود: حضور کمرنگ مردم در انتخابات ممکن است تداعی‌کننده عدم همراهی آحاد مردم با انقلاب و نظام باشد که این پیام خوبی نیست.

وی گفت: مردم در این عرصه هم باید نشان دهند که با اطاعت از فرمان رهبر انقلاب و درک مسائل سیاسی همچون گذشته پای انقلاب محکم و استوار ایستاده‌اند و اگر غفلت کنیم تبعات آن به خود ما باز می‌گردد.

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابیطالب‌ (ع) استان قم اظهار داشت: جریان غربگرا و لیبرال در کشور تعدادشان اندک است اما دخالت و ادعای زیادی دارند که مردم باید با آگاهی و بصیرت رای دهند.

وی پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری در انتخابات و اقتدار نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران را رمز ثبات نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد.

سردار احمدی گفت: سال‌های گذشته خط مقدم مقاومت مرزها و چه بسا داخل کشور بود اما امروز خط مقدم جبهه مقاومت با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و همت رزمندگان مقاومت به پشت مرزهای اسرائیل رسیده است.

مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور جمعی از مسوولان، نیروهای نظامی و انتظامی در گلزار شهدای شهرستان فردوس برگزار شد.

رژه موتوری و خودرویی نیروهای نظامی و انتظامی و امدادی شهرستان فردوس از برنامه‌های این مراسم بود.