با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و فرماندار درمیان مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درمیان برگزار شد.

ناصر نبی زاده در این مراسم که شنبه ۴ مردادماه ۹۹ برگزار شد، از آینده نگری فرماندار درمیان به مقوله مهم فرهنگ و همچنین حمایت از احداث پروژه فرهنگی و آموزشی نگارخانه در مرکز شهرستان تشکر کردو گفت: امیدواریم با تغییر مدیریت در اداره شهرستان شاهد ساماندهی بهتر و فعالیت بیشتر در این حوزه  و تأثیرگزاری در جامعه باشیم. به گفته وی در ارزیابی باشگاه های کتابخوانی در سطح کشور روستای آسفیچ شهرستان درمیان از میان ۲۹۰ باشگاه در حوزه کتاب و کتابخوانی در زمره رتبه های برتر قرار گرفته است که جای افتخار و تقدیر دارد.
فرماندار درمیان نیز در این جلسه با تأکید بر توجه به آینده نگری و جانمایی مکان مناسب برای احداث بناهای فرهنگی از نظر منظر عمومی، قابلیت دسترسی حداکثری، نمایش جلوه های فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی و … ، خواستار افزایش نیروهای حوزه کارشناسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزایش امکانات و زیرساخت های مورد نیاز برای فعالیت و نشر مطالب فرهنگی و همچنین گسترش اقدامات در حوزه های تبلیغات اسلامی، فرهنگی و هنری شد.
در ادامه با اهدای لوح سپاس از زحمات آقای حسن حسینی دشت بیاض قدردانی و حاجی قدیر قیاسی با دریافت حکمی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درمیان منصوب شد.
در پایان جلسه با حضور فرماندار درمیان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام پور مهدوی نماینده بنیاد علوی در شهرستان درمیان از روند احداث پروژه فرهنگی و آموزشی نگار خانه اسدیه بازدید کردند.