در پی درگذشت منصوره حسینی بهورز فداکار شاغل در مرکز بهداشت روستای مهموئی در اثر بیماری کرونا، نفیسه نخعی مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری، طی پیامی ضایعه فقدان این بهورز فداکار را تسلیت گفت.
به گزارش دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
چه خوش در عرصه پیکار می درخشند چه شیرین تر ز جان باشد که از آن هم گذشتند

خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت خراسان جنوبی، بهورز خدوم و فداکار، فقیده سعیده منصوره حسینی که از خادمین و مدافعین سلامت در حوزه بهداشت و درمان استان بوده و در راه تامین سلامت هم استانی های عزیز، در عرصه پیشگیری و کنترل بیماری منحوس کرونا جان خود را از دست داد، موجب تاثر و تالم فراوان شد.
بدون تردید فداکاری ها و خدمات بی شائبه این شهید گرانقدر که عمر خود را در راستای تامین سلامت جامعه و خدمت خالصانه در مناطق روستایی و محروم خراسان جنوبی صرف نمود، در نزد خداوند متعال محفوظ است و دعای خیر بیماران و خانواده هایشان، بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان و شهادت این بهورز متعهد و دلسوز را به خانواده سوگوار ایشان و جامعه فرهیخته و خدوم بهداشت و درمان استان خراسان جنوبی تسلیت عرض نموده و برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت دارم.
بی‌شک نام و یاد این قهرمان فداکار حوزه سلامت، برای همیشه جاودانه خواهد ماند و تلاش خالصانه این عزیز تا ابد در ذهنمان نقش خواهد بست.
نفیسه نخعی
مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری