مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان بیان داشت:هرچه در زمینه آموزش هنرمندان استان هزینه شود، سرمایه گذاری است چرا که در آینده ای نه چندان دور، بازخورد آن را همه مشاهده خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛احمد محبی شامگاه (۱۰ آبان) در دیدار صمیمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان خراسان جنوبی گفت: زیرساخت های خراسان جنوبی در بحث نمایش «مطلوب» نیست اما «مناسب» است.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های استان می طلبد بیش از آنچه هست برای این مهم برنامه ریزی کنیم، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعد برای تجهیز پلاتوی نمایش جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد را داده است که این مهم بعد از عملیات ساخت،‌ اجرایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر معلولان کویر به میزبانی استان در ‌آذرماه خبر داد و گفت: در حال حاضر مناسب سازی سالن های نمایش بیرجند در حال انجام است.

محبی همچنین بر توجه هرچه بیشتر بر مباحث آموزشی تاکید کرد و گفت: در همین راستا تاکنون زمینه سفر اساتید صاحب نظر به استان فراهم شده است و در سال گذشته نیز یک گروه نمایشی استان به هایفست ارمنستان اعزام شد.

وی معتقد است که هرچه در زمینه آموزش هنرمندان استان هزینه شود، سرمایه گذاری است چرا که در آینده ای نه چندان دور، بازخورد آن را همه مشاهده خواهند کرد.

وی به ظرفیت استان خراسان جنوبی در زمینه نمایش های عروسکی اشاره کرد و با بیان اینکه در سفر کاراندیش معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مذاکراتی در این خصوص انجام شد که تاکید شد برای این جشنواره،‌برنامه ریزی بیشتری بشود، ادامه داد: هم اکنون استان خراسان جنوبی در حال آماده شدن برای برگزاری جشنواره تئاتر معلولین شرق کشور است و زیرساخت ها و مناسب سازی سالن های اجرا در حال انجام است

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله