#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 فرمانده انتظامی قاینات از وقوع قتل زن ۵۲ ساله به علت اختلافات خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ محمود زال بیکی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان قاینات، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، فردی به علت اختلافات خانوادگی همسر قبلی خود را که ۵۲ سال سن داشت با ضربات چاقو مجروح کرده که قبل از حضور پلیس، وی را به بیمارستان امام رضا شهرستان بیرجند منتقل کردند که مصدوم به علت شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات بیان کرد: قاتل در بازجویی‌های پلیسی به قتل همسر قبلی خود اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: بروز اختلاف نظر و ناراحتی میان اعضای خانواده یکی از موضوعاتی است که هرگز نمی‌توان به‌طور کامل از ایجاد آن جلوگیری کرد اما با مدیریت صحیح شرایط پیش آمده می‌توان از اتفاقات ناگوار پیشگیری کرد.

سرهنگ زال بیکی از شهروندان خواست در صورت بروز اختلاف در محیط خانواده به مراکز خدمات مشاوره کلانتری‌ها مراجعه کرده تا با فراگرفتن مهارت‌های حل مساله و کنترل پرخاشگری از بروز چنین فجایع خانوادگی پیشگیری کنند.