– استاندار خراسان جنوبی عید فطر را نماد برجسته رهایی از قیود مادی و کسب آرامش الهی توصیف کرد و این عید سعید را به عموم مردم تبریک گفت.

 در پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت/ صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت الهی به پایان رسید.

وی افزود: عطر دل انگیز ایمان در دل‌ها به مشام می‌رسد و گل بوته‌های صبر و مبارزه با نفس در جان‌ها شکفته شده است. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند؛ همان بندگان مؤمنی که روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز، همراه و هم ‌نفسشان در این ایام مبارک بود و دستان پرمهرشان یاری‌گر نیازمندان.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، حلول عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی از قیود مادی و کسب آرامش الهی را به عموم مردم شریف و مومن خراسان جنوبی، تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.امیدوارم با بهره‌گیری از برکات این ماه مبارک، با انگیزه‌ای مضاعف و همتی والا در سال مزین به نام «جهش تولید»، استان پهناور خراسان جنوبی را در مسیر اعتلا، آبادانی و نیل به آرمان‌های بلند قرار دهیم؛ ان شاءالله.

نماز عید فطر امروز (یکشنبه) با حضور قشرهای مختلف مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مساجد سراسر استان خراسان جنوبی اقامه شد.