🔸بسم الله الرحمن الرحیم

🔹منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
🔹تقدیر چنین رقم خورد که پنجمین سفر استانی حضرت آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی به شکلی عجیب و متفاوت رقم بخورد .
🔹 مردم خراسان جنوبی که همواره نشان داده اند در همه مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی، پای کارند و حضور و همراهی خود را از آرمان های نظام دریغ نمی ورزند و چهار دوره سفر آیت الله رئیسی به این خطه را با شکوهی وصف ناشدنی میزبانی کرده اند، برای این پنجمین سفر هم سنگ تمام گذاشتند.
🔹دیار تدین، ادب و فرهنگ در سومین روز از خردادماه ۱۴۰۳ ، میزبان خادم الرضا علیه السلام، غمخوار ملت، رئیس جمهور محبوب و نماینده عالیقدر خود در مجلس خبرگان رهبری بودند. شکوه حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس خراسان جنوبی در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله رئیسی، سردار موسوی و دکتر مالک رحمتی، تجدید میثاقی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
🔹بدون تردید صحنه های فراموش نشدنی وداع شورانگیز با خادمان ملت، تکرار قدردانی های مکرر اهالی خراسان جنوبی از آنهایی است که ردای خدمت صادقانه و مخلصانه به تن کرده و قلب شان برای تعالی و شکوه ایران اسلامی و آسایش مردمان مخلص و متدین این سرزمین می تپد .
🔹اینجانب به رسم وظیفه، ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم قدرشناس خراسان جنوبی ، از هیآت و گروهای جهادی و مردمی سطح استان ، از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، علما و روحانیت و طلاب گرانقدر ، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی ، دستگاه های اجرائی و همچنین اعضای خدوم شورای تامین استان ، خبرنگاران و اصحاب رسانه ای استان ، برای این شهدای بزرگوار، رزق فراوان از خوان کرم آل الله را مسئلت دارم.
🔹امید که خداوند متعال، توفیق خدمتگزاری به مردم و پیمودن در مسیر خدمت سالم، صادقانه، بی ریا، جهادی و انقلابی سیدالشهدای خدمت را به همه ما عنایت بفرماید.

🔹جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

#سیدالشهدای_خدمت
#خادم_مردم
#شهید_جمهور

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور