این روزها، اعضای شورای شهر و بالاخص رییس شورا، هر کدام برای خودشان مصاحبه‌هایی می‌کنند. جالب اینجاست که همه‌ی آنان تاکید دارند دنبال نیروی مخلص و کارآمد و مدیر و مدبر برای سمت شهردار بیرجند هستند که در بهترین حالت ممکن، از دیدگاه ایشان و شهروندان، شهرداری بومی است. ولی آیا در پس این مصاحبه‌های با رنگ و لعاب و دادن شعارهای خوب و زیبا تدبیری هست؟ ایا اعضای شورا تا به امروز توانسته اند  جوابگوی خواسته‌های مردم این شهر باشند یا نه؟ و یا این که در این میان به دنبال منافع سیاسی و حزبی خودشان هستند و صرفا به دنبال بهره‌برداری سیاسی از انتخاب شهردار هستند. گویا این سردرگمی اعضای شورا در این میان، نه  مبین به منافع حزبی و نه به منافع مردمی، است. این وسواس بیش از حد در انتخاب شهردار، صرفا در اذهان عمومی مردم جای شک و تردید را در مورد شورای منتخبشان باز می‌کند و بعد از انتخاب شهردار نیز توقعات مردمی را  در مورد شهردار منتخب بالا خواهد برد و این موضوع بر عملکرد شهردار منتخب تاثیرات مخربی را خواهد گذاشت.

آقایان و خانم‌های شورای اسلامی، تدبیر در انتخاب ، صلابت در تصمیم‌گیری شما در برنامه‌هایتان را برای مردم  و پرسنل شهرداری نشان می‌دهد. این تاخیر در انتخاب شهردار شهر، در عملکرد تک تک مدیران فعلی شهرداری تاثیرگذار بوده است. آیا سری به حوزه‌های شهرداری و سازمان‌های مربوطه زده‌اید؟ ایا در این روزها برخورد این دستگاه عریض و طویل را با عموم مردم دیده‌اید؟

 

این روزها، حال این شهر خوب نیست و شما در کش و قوس انتخاب شهردار هستید. باور کنید این شهر به تدبیر فوری و ضرب‌الاجل نیاز دارد و مصلحت‌اندیشی که از ان بوی سیاست  غلط و منافع شخصی و حزبی می‌اید، کاربردی در اداره‌ی این شهر ندارد و مردم و فعالان اجتماعی و سیاسی منتظر اقدام سریع شما هستند. حتی اصحاب رسانه هم گوش به زنگ این اقدام بزرگ شورا هستند که گویا به شدت برای شما دشوار و حساس شده است. به رای‌دهندگان این شهر و اعتمادی که به شما کرده‌اند لطمه وارد نکنید. مردم ذخایر این انقلاب و مطمئن به ارکان نظام در هر سطحی هستند. 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله