معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز برنامه‌ریزی و مدیریت نوین شهری و روستایی در فرآیند نظام مردم‌سالاری دینی موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی می‌شود.

سید کمال الدین میرجعفریان روز پنجشنبه در پیامی اظهار داشت: نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری، مهمترین سیاستگذاری برای ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی است.

وی افزود: امروزه برنامه‌ریزی و مدیریت نوین شهری و روستایی در فرآیند نظام مردم‌سالاری دینی موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی می‌شود، بطوریکه علاوه بر ارائه خدمات مناسب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به لحاظ تنوع فعالیت‌ها و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان هستند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دستیابی به شاخص‌های شهر و روستای توسعه یافته و پویا نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضای مطلوب را برای مردم فراهم کنند.

وی ادامه داد: ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری فرصت مغتنمی است تا ارج نهیم زحمات شهرداران و دهیاران مان را که بصورت شبانه روزی در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در حال خدمت به شهروندان و روستائیان هستند.

میرجعفریان اظهار امیدواری کرد که دست اندرکاران این حوزه ضمن توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه مشارکت موثر مردم در تحقق توسعه پایدار شهری و روستایی را فراهم کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله