🔹استاندار خراسان جنوبی گفت: در هفته دولت امسال ۷۶ پروژه در طبس افتتاح یا کلنگ زنی می شوند.
جواد قناعت امروز دوشنبه ۶ شهریور در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های طبس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کل پروژه‌های هفته دولت شهرستان طبس که افتتاح و کلنگ زنی می‌شود ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۴ میلیارد تومان است.
🔹وی ادامه داد: از این تعداد ۶۹ پروژه افتتاحی با اعتبار ۲۹۱ میلیارد تومان بوده و ۷ پروژه نیز شاهد آغاز عملیات اجرایی آن با اعتبار بالغ بر ۱۱۳ میلیارد تومان خواهیم بود‌.
🔹استاندار با اشاره به پروژه‌هایی که امروز برنامه ریزی شد، تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه دادگستری طبس و آغاز عملیات اجرایی یا احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش دیهوک که مجموعاً بیش از ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شده از برنامه‌های امروز بود‌.
🔹قناعت با اشاره به افتتاح و بهره برداری از بخش دیالیز بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان طی سفر امروز، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در دولت بدان پرداخته شده حوزه راه‌ها و توجه ویژه به کلنگ زنی پروژه‌های باند دوم بود.
🔹وی ادامه داد: پروژه دیگر، افتتاح و بهره برداری همزمان خط انتقال و پست برق ۱۳۲ کیلوولت دیهوک با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان بود که امروز انجام گرفت.
🔹استاندار با بیان اینکه این امر از دغدغه‌ های مردم شهرستان طبس و بخش دیهوک بود، یادآور شد: این پروژه مطالبه ۱۰ ساله‌ای بود که سال گذشته استارت کار آن زده شد.
🔹قناعت افزود: این پروژه در هفته دولت امسال آغاز شده و با کارهای جهادی مجموعه دولت و پیگیری‌ها این دغدغه و نگرانی مردم شهرستان رفع شد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور