فرماندار نهبندان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان : با توجه به اینکه فصل بارندگی را در پیش داریم ساماندهی مسیرهای رودخانه ها در دستور کار قرار گیرد.
? بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین اظهار نمود : با توجه به اینکه خشکسالیهای پی در پی گریبانگیر استان بالاخص شهرستان شده است یکی از مهمترین کارهایی که باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد با توجه با این که ۹۰درصد از حجم آب در حوزه کشاورزی هزینه می‌شود استفاده از روش‌های نوین کشاورزی و برنامه ریزی لازم در خصوص مطالعات انجام شده در این بخش می باشد.
وی در ادامه افزود : از دیگر مشکلاتی که در شهرستان احساس می شود تامین آب شرب و آشامیدنی سالم بالاخص در روستاها می باشد که باید حتما در این خصوص چاره اندیشی شود و برنامه ریزی لازم در دستور کار مسئولین متولی امر قرار گیرد.
نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه سرمایه گذاری هایی در شهرستان در حوزه های مختلف انجام می شود و نیاز مبرم به یکسری مجوزهای قانونی در استان دارد از ادارات متولی آن در شهرستان خواسته می‌شود حتما با توجه به اهمیت موضوع در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند.
فرماندار نهبندان تصریح کرد : با توجه به اینکه بعضی از مجتمع های آبرسانی در شهرستان از جمله دهک و… با مشکلاتی مواجه می باشند باید بررسی و کارشناسی لازم در این خصوص انجام و درصورت نیاز به دبی در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار نهبندان در پایان گفت : با توجه به اینکه فصل بارندگی را در پیش داریم حتما لایه روبی مسیرهای رودخانه انجام و گزارش اقدامات انجام شده آن را را ظرف یکماه دیگر به فرمانداری ارسال نمایند.