#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: رویکرد دشمن در دهه کنونی، جنگ ترکیبی تمام عیار است و رسانه‌های مختلف مشغول وارونه نشان دادن دستاوردها و توفیقات نظام هستند.

سید محمدرضا طالبی  در اجلاسیه طلاب، فضلا و علمای شهرستان زیرکوه افزود: مهمترین اصل در جهاد تبیین، شناخت درست دشمن و هدف او است.

وی گفت: دشمن‌شناسی به این مفهوم است که بدانیم دشمن کجا قرار دارد و هدف و برنامه او برای ضربه زدن چیست؟

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دشمنان از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش و تکاپو بوده‌اند.

وی با اشاره به مراحل مختلف جنگ دشمن علیه نظام گفت: این دشمنی‌ها در دهه اول انقلاب در قالب جنگ سخت نظامی نمود پیدا کرد، جنگ نابرابری که هشت سال به طول انجامید و با اقدامات فراوان قومی و قبیله‌ای همراه بود.

طالبی از تهاجم و شبیخون فرهنگی به عنوان دومین اقدام دشمن در مقابله با نظام یاد کرد و افزود: مقام معظم رهبری بارها درخصوص شبیخون فرهنگی دشمن در دهه دوم انقلاب اخطار دادند اما برخی مسئولان به این تذکرات توجهی نکردند و متاسفانه الان شاهد نتایج آن بی‌توجهی‌ها در سطح جامعه هستیم.

وی اظهار داشت: دشمن در دهه سوم با طراحی کودتاهای مختلف، به ترور شخصیت‌ها و دانشمندان ما روی آورد و در دهه چهارم انقلاب، جنگ ترکیبی تمام عیار با ۱۱ مؤلفه را طراحی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: وجود ۱۷ یا به روایتی ۱۹ هزار شبکه رسانه‌ای مختلف که مشغول وارونه نشان دادن دستاوردها و توفیقات نظام هستند، بخش اندکی از این رویکرد دشمن در جنگ ترکیبی است.

وی با تاکید بر ضرورت شناخت دستاوردهای نظام و معرفی درست آنها در جهاد تبیین گفت: اگرچه مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود دارد اما نظام و انقلاب، دستاوردهای فراوانی داشته که باید به‌درستی معرفی شوند.

طالبی سومین اصل و مولفه در جهاد تبیین را خنثی‌سازی تدبیرهای رسانه‌ای دشمن دانست و تاکید کرد: تک تک ما در این زمینه مسئول هستیم.

وی اظهار داشت: به حرمت مجاهدت‌های مجاهدان و انفاس پاکی که برای پیروزی انقلاب و حفظ نظام هزینه شده، همه ما باید از ظرفیت‌های در اختیارمان برای خنثی‌سازی تهدیدات رسانه‌ای دشمن استفاده کنیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: برخی مطالب ندانسته یا مغرضانه منتشر می‌شود که باید در مقابل آنها از نظام و انقلاب دفاع کنیم.

وی مطالبه‌گری را حق مردم، مسئولان، علما و فضلا خواند و گفت: انتظار این است که در کنار مطالبه‌گری، توفیقات و دستاوردها را هم یادآوری کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: هدف دشمن از تلاش‌هایی که می‌کند، ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است و وای به روزی که دشمن به این هدف خود برسد و مردم از نظام دلسرد شوند.

وی مهمترین اقدام استان در پاسخ به مطالبه مردم شهرستان مرزی زیرکوه را انتصاب فرماندار انقلابی، جهادی، باتجربه و از بین مردم عنوان کرد و گفت: ارزیابی‌های چند وقت اخیر نشان داده، فرماندار جدید به‌صورت شبانه‌روزی و جهادی کار می‌کند.

طالبی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان شهرستان این است که همراه فرماندار باشند، جهادی و شبانه‌روزی کار کنند و درد مردم را بشناسند.

وی گفت: مسئولان باید در هر موقع از شبانه‌روز در هر جایی مشکلی رخ داد، بدون تاخیر حاضر شوند و مساله را پیگیری کنند، این اخطار نهایی ما به کسانی است که امورات مردم را به دست می‌گیرند.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: استقرار مدیران در محل خدمت مورد تاکید است زیرا مدیری که در رفت و آمد باشد، نمی‌تواند درد مردم را دوا کند.

وی گفت: فرماندار علیرغم همه مشکلاتی که داشته، به همراه خانواده در شهرستان مستقر شده است لذا همه مسئولان هم باید در اینجا مستقر شوند.

اجلاسیه سراسری جامعه طلاب و علمای شهرستان زیرکوه به منظور تبادل‌ آرا و نظرات برای اولین مرتبه بعد از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی و با اهداف آسیب‌شناسی، شناخت ظرفیت‌ها و ارائه راهکارها با پخش سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و با حضور علما و فضلای اهل زیرکوه از نقاط مختلف ایران اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر حاجی‌آباد برگزار شد.