#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه شهری استان و روستاهای بزرگ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد ملایی روز پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز قدس با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: پس از ۲ سال برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به‌صورت خودرویی و مجازی، این مراسم امسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور باشکوه و دشمن‌شکن مردم در سراسر استان به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ستاد بزرگداشت روز قدس از حدود یک ماه پیش در خراسان جنوبی تشکیل شد و آمادگی کامل برای برگزاری این مناسبت مهم وجود دارد.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: با ورود نهادهای مختلف برنامه‌های متعددی از جمله تبلیغات محیطی، تولید محتوا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، اعزام مبلغ، برپایی نمایشگاه و نشست‌های بصیرتی به مناسبت روز جهانی قدس در حال انجام است.

وی ادامه داد: پاسداری از روز قدس و آرمان فلسطین وظیفه همه مسلمانان است و در روز قدس مسلمانان جهان علیه مستکبرین به پا می‌خیزند.

حجت‌الاسلام ملایی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و تحولات منطقه‌ای برگزاری باشکوه روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و نسل‌کشی مسلمانان اشاره کرد و گفت: این روز نشانگر مبارزه جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بیرجند ساعت ۱۰:۳۰ فردا از میدان شهدا به سمت مسجد امام حسین (ع) و با سخنرانی استاندار خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.